Reacties
Reacties 51 - 65 van 65
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Rian | Dank je Margo voor je verhaal in je mooie schrijfstijl.… | 6 feb. '23 |
| Lidy Nienhuis | Het is altijd weer erg fijn om je berichten te lezen.… | 6 feb. '23 |
| Rian | Geweldig zoals jullie bezig zijn, top! Dikke zoen | 2 feb. '23 |
| Gerard | Leuk dat je toch meer te melden hebt, dan je aanvankelijk… | 1 feb. '23 |
| Gerard | Is het zwembad uiteindelijk wel weer waterdicht geworden? | 31 jan. '23 |
| Peter | Wat zijn jullie weer druk geweest! | 28 jan. '23 |
| Ingrid | Goed bezig ,geniet van het lekker warme weer. | 28 jan. '23 |
| Trees Meijer | Hebben ze daar niet van die rubber tegels om onder… | 27 jan. '23 |
| Lidy Nienhuis | Wat doen jullie toch prachtig werk, chapeau 👍🥰 | 27 jan. '23 |
| Minette | Wat een dankbaar werk doen jullie. Succes met wat… | 25 jan. '23 |
| Bertha | Succes met jullie activiteiten.Ik heb het met interesse… | 25 jan. '23 |
| Bertha | Succes met jullie activiteiten.Ik heb het met interesse… | 25 jan. '23 |
| Gerard | Mooi om te lezen hoe jullie weer lekker druk zijn… | 25 jan. '23 |
| Lidy Nienhuis | Ik heb weer erg genoten van je verhaal over de zorg… | 24 jan. '23 |
| Ria ter Woord | Mooi dat jullie daar zo veel goeds kunnen doen. | 24 jan. '23 |


- Annie Wilterdink: Leuk jou te volgen met het…
- Minette: Goede terugreis gewenst.
- Rian: Nog even genieten samen.…
- Gerard: Het was opnieuw leuk om te…
- Bertha: Altijd mooi om je ervaringen…
Alle reacties »