Bijna.......
7 januari 2025 - Groenlo, Nederland
De laatste was wordt weggewerkt, nog één keer stofzuigen en de vloer moppen. Rumi de kat is al naar zijn pleeggezin....oeps, zónder zijn voerbak! Gelukkig hebben ze daar al 3 vriendjes/vriendinnetjes voor hem rondlopen dus daar zal wel een oplossing voor gevonden worden.
Onze lieve buurvrouw brengt ons eind van de middag naar het station en dan maar hopen dat we dit jaar niet stranden op station Utrecht. Nog een kort nachtje overnachten en dan begint op Schiphol ons volgende Suriname avontuur. Mijn Suriname blog is geen dagboek hoor. Dat zou saai worden dus je krijgt gemiddeld elke week een update en soms een extra aflevering als we iets bijzonders hebben meegemaakt. Reacties zijn altijd leuk om te ontvangen!

Samen het verschil maken in Parimaribo, gewoon omdat het kan en tegelijk lekker genieten van een heerlijk klimaat.
Goede reis 🚉🚍✈️
ik blijf jullie volgen.
Goede reis met een heerlijk verblijf in Suriname. Liefs van ons
Groet v Thea en Jan Dirk
Veel plezier in Suriname.
Knuffel van Rumi