Bijna.......

7 januari 2025 - Groenlo, Nederland

De laatste was wordt weggewerkt, nog één keer stofzuigen en de vloer moppen. Rumi de kat is al naar zijn pleeggezin....oeps, zónder zijn voerbak! Gelukkig hebben ze daar al 3 vriendjes/vriendinnetjes voor hem rondlopen dus daar zal wel een oplossing voor gevonden worden.

Onze lieve buurvrouw brengt ons eind van de middag naar het station en dan maar hopen dat we dit jaar niet stranden op station Utrecht. Nog een kort nachtje overnachten en dan begint op Schiphol ons volgende Suriname avontuur. Mijn Suriname blog is geen dagboek hoor. Dat zou saai worden dus je krijgt gemiddeld elke week een update en soms een extra aflevering als we iets bijzonders hebben meegemaakt. Reacties zijn altijd leuk om te ontvangen!

11 Reacties

  1. Gerda:
    7 januari 2025
    Heel veel plezier!
  2. Monique Peperkamp:
    7 januari 2025
    Jullie zijn toppers Ed en Margo!
    Samen het verschil maken in Parimaribo, gewoon omdat het kan en tegelijk lekker genieten van een heerlijk klimaat.
    Goede reis 🚉🚍✈️
  3. Lidy Nienhuis:
    7 januari 2025
    Ik wens jullie een hele goede reis naar Suriname en kijk weer uit naar jullie belevenissen daar. Lieve groetjes
  4. Geert koster:
    7 januari 2025
    Heel goede reis gewenst!
  5. Ferdinand Domhof:
    7 januari 2025
    Goede reis Margo en Ed.
    ik blijf jullie volgen.
  6. Rian:
    7 januari 2025
    Lieve Margo en Ed,
    Goede reis met een heerlijk verblijf in Suriname. Liefs van ons
  7. Annie Wilterdink:
    7 januari 2025
    Goede reis en fijne tijd in Suriname.
  8. Gerard:
    7 januari 2025
    Terwijl de eerste serieuze vorstperiode wordt voorspeld, vertrekken jullie naar mooi Suriname! Natuurlijk: om weer heel goed (vrijwilligers)werk te verrichten, maar ik zou stiekem toch ook maar een beetje genieten van lekker weer, heerlijk eten en lieve mensen. Ik kijk in elk geval alweer uit naar jullie prachtige verhalen! Goede reis!
  9. Thea Croese:
    8 januari 2025
    Goede reis en verblijf Margo. Veel goede werken en veel plezier
    Groet v Thea en Jan Dirk
  10. Minette:
    9 januari 2025
    Ik eet mijn brokjes ook wel uit een ander voerbakje hoor😄. Mijn grote vriend heeft mij alweer een paar keer op kunnen tillen. En oja, ik heb hier ook een stoel op de overloop waar ik overdag vertoef. In de avond hou ik de boel in de gaten vanaf mijn toren.
    Veel plezier in Suriname.
    Knuffel van Rumi
  11. Mary Espínola:
    9 januari 2025
    Geniet, fijne tijd in Suriname groetjes