Welkom op mijn reisblog MarGOGO.reislogger.nl!

4 februari 2022 - Lichtenvoorde, Nederland

Wat leuk dat je ons wilt vergezellen op onze reizen via mijn reisblog bij Reislogger! We reizen graag en vaak. Zelfs tijdens deze rare tijd. De pandemie bracht natuurlijk wel beperkingen met zich mee. Na twee jaar durven we het weer aan. We gaan binnenkort opnieuw naar ons geliefde Suriname, 19 februari vertrekken we. Misschien zit er dit jaar ook weer een jungle tochtje in. Wie weet.......wacht maar af.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    4 februari 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Martha:
    10 februari 2022
    Wat heerlijk dat het weer kan. Gezondblijven is nog wel even een dingetje weten wij uit ervaring, maar dan heb je ook tijd om te genieten
  3. Klaasje:
    10 februari 2022
    Mooi vooruitzicht! goede vlucht en reis, lieve groet
  4. Rian:
    10 februari 2022
    Ha Margo en Ed, wij wensen jullie weer opnieuw een geweldig fijne tijd in Suriname. Wij reizen graag, op deze manier, een beetje met jullie mee. Geniet van een mooie tijd. Liefsss.
  5. Fettie:
    14 februari 2022
    Ik kijk nu al uit naar jullie verhalen met leuke foto's
  6. Elly:
    14 februari 2022
    Hallo Margo en Ed, we reizen graag virtueel met jullie mee!
    Een heel fijne en gezellige reis. Liefs, Wil en Elly
  7. Aleid Kluivers-Loos:
    17 februari 2022
    Leuk Margo,
    Gezellig om jullie te kunnen volgen.
    Ik wens jullie een goede reis en een fijne tijd daar in Suriname, met veel plezier, voldoening en waardevolle contacten!
    🍀🌻☀️
  8. Anita Toebes:
    19 februari 2022
    Een hele fijne tijd daar en dat jullie maar veel mensen blij kunnen maken en kunnen helpen. Dat gaat lukken !