Inpakken en .....

1 juni 2023 - Groenlo, Nederland

Wegwezen dus. Maar eerst nog twee nachten thuis slapen. Kater Rumi gaat morgen naar een heus eigen kattenhotel, Arièns kattenhotel aan de Aladnaweg in Aalten. Daar wordt hij zeker weten schandalig verwend! De laatste was moet nog gedaan, de kapster moet mijn krullen nog kortwieken en dan gaan we er weer op uit. Ed heeft uiteraard weer gezorgd voor een afwisselende route met veel fietstochten. Daar is hij iets beter op voorbereid dan ik. Ik laat me verrassen en als je wilt kun je meegenieten met onze avonturen via deze blog.

1. Lidy Niënhuis:
    1 juni 2023
    Geniet ervan, ik ga weer volop genieten van jullie reisverhalen 🥰
  2. Wil:
    1 juni 2023
    Hartstikke leuk om jullie weer te kunnen volgen. Heel veel plezier en kom heel weer terug!
  3. Peter:
    Lieve Margo en Ed,

Ik wens jullie weer heel veel plezier, geniet van elkaar, de rust en de afstand van het gewone drukke leven. En alvast bedankt voor de mogelijkheid een beetje mee te genieten. En kom weer gezond terug.

Groet, vrede en alle goeds!
  4. Bertha Steenkamp:
    2 juni 2023
    Ben weer benieuwd naar jullie verhalen.
    Veel plezier gewenst en alle goeds!
  5. Gerard:
    2 juni 2023
    Zweden en Noorwegen! Met een beetje geluk (of is dat pech...?) kom je een ANWB-groep tegen. Hoewel: zoveel gaan er niet op pad dit jaar.
    We gaan weer volop genieten van jullie belevenissen en foto's. Goede reis, veel plezier!
  6. Rian:
    5 juni 2023
    Hee Margo en Ed, veel genieten met " weer oppad". Graag volg ik jullie via jou verhalen Margo
    Knuffel Rian.