De Bron....

26 juni 2022 - Strandhem, Zweden

Zondag  26 juni: Malmö

Een korte update vandaag. Vanmorgen begon het een beetje te spetteren toen we vertrokken van Tjörn. Op de E6 veranderde het spetteren in serieuze regen. Daarop besloten we om vandaag door te rijden naar Malmö. Helaas moet ik 2 heerlijke fietsdagen vandaag bezuren. Ik wist dat het er in zat en heb geen spijt maar mijn rug laat het weer helemaal afweten.

Na aankomst op de camperplaats in plaats van een ontdekkingstochtje dus maar plat gegaan. Het is hier wel afkicken van 3 heerlijke weken in de natuur. We staan op stenen tussen alle andere campers in. Niets voor ons maar goed, zo kunnen we morgen vlot  doorrijden via Denemarken naar Duitsland. Of er nog een extra vrienden bezoek in zit in Hannover, horen we morgen. We rijden dus dinsdag òf woensdag naar huis. Ons Zweedse avontuur zit erop.

Het avondwandelingetje vanaf de camperplaats bood ons zicht op de Bron, de brug die Zweden met Denemarken  erbindt én van de gelijknamige serie. Zie de foto's.